Özge Nesli - Eksik Etek Cevap (Diss)

Bu sayfada Özge Nesli adlı şarkıcıya/gruba ait Eksik Etek Cevap (Diss) şarkısının sözleri bulunmaktadır.

Şarkı Sözü

Kızlara laf atan itler; bu sözlerim sizlere...
Kız vermedi diye bitti sanırsın rap vakti canım dinle.
Yanarsın bu şarkıyı kankana dinletirsin...
Sen bir şişe biraya göt verirsin.
Sitelere gir hadi profil oluştur .
Para eder mi ruhun kaç kuruştur
Basmalı herkes asmalı döngel rapçi dediğin
Sikilmiş ikinci el...
Derdi yoktur ama hep gözü yaştır. Sözüde traştır oynar baştır.
Utanmadan para ister birde. Canı sıkkınmış sanki çok götümde...
Aşkını söyle bana fiyatı ne kadar bendeki yürek ulan Allah ına kadar.
Aklım fazla herkes duysun eteğim eksikmiş buda kapak olsun.
Palavra anlat bundan banane sen at mailini kız profoline.
Seni seviyorum aşkım hadi siktir kalbindeki patlak zarı diktir.
Tekrar tekrar dinle bak bir söz daha yerinde duramazsın.
Sen benim sevdiğim adam değil kapımdaki köpek bile olamazsın...
Boşver kanka götüne de koyalım kol gibi girsin bizde yol alalım.
Sizde dinleyim sözleri cazdır.
Ortam çocuğu götünü de yardır...
Sert olursam elbet kırılırsın yavşak diyorum kesin alınırsın.
İçip gezmeye de çok bayılırsın adam gibi sev belki ayılırsın.
Sevgilin vermedi sinirlimi oldun
Kötü nefesinle de hep beni boğdun.
Kızlara diss atanı bize gönder basarız her türlü rapiniz söner.
Seviyemiz seviyenizi kalayladı.
Sizin gibiler bize aval aval baktı.
Ortam çocukları bizden kaçtı.
Rapimiz hepinizi patlattı...
Özge ve nesli yaptı bir bilmece
Çözebilirsen götün sıkar bence.
Kulağını aç iyi dinle bu rapim yavşak sizin gibilerine...

Gönderen:sema

Sayfa Bilgisi

Sayfa Gösterimi:
128555
Oylama:
3.9 (274 kişi oyladı)
Oy Ver:

Yorumlar

mamii - 08 Mart 2012
onu bunu bilmem ama hergün biri altımda

mervan botan - 05 Şubat 2012
rap sevmem ama cvp iyiydi tuttum :D tutuşan erkek pis repçilere gelsin :D

Berkay - 29 Kasım 2011
Şöle bi gerçek varki o kadar erkek aynı şarkıyla gelmiş ezikler falan diyo ama daha çok kapak oluyo.Kendi şarkısıyla kapak ediyo.Tabi Onlar bu amaçla yapmadı yeni söz yazmaya güçleri yetmez.İki şarkıda güzel ama erkeklerin yaptığıda kızların yaptığıda saçmalık.

::d - 09 Ağustos 2011
sana katılıorum selina

kamikaaaaa - 06 Ağustos 2011
Erman%Ender in tarif ettiği kızlar da cvap vermiş, sese baksana....

selina - 16 Haziran 2011
süperrr.işte budur kankalar.biz kızlar var oldukça hiç kimse bizi ezemezzzzzz

:))))) - 12 Haziran 2011
aq sizin byle şarkımı olur lan ondan alıp oraya koymussunuzz :D kafa var ama ici boş aq :D

busem - 09 Haziran 2011
spr ya kapak oldu??????????

emin - 01 Haziran 2011
bunun vidiosunuda koyun türkişh batıyıda koyun

mustafa - 01 Haziran 2011
siktir lannnnnnnnnnnnnn

demet - 10 Mayıs 2011
erkekler kızlara laf atmayı bilio bu şarkı onlara kapak olsun

sinem - 27 Mart 2011
siz sidik yarıştırmaya devam edin saçma sapan şeylerle uğraşıosnuz ne eksiğiniz kaldı onlardan şimdi söleyin bakalım ...

esra - 09 Mart 2011
güzel kapak ama üstüne alınan erkeklere diyoruz biz. siz alınıyorsanız napalm yani demek ki sizde yawşaksınız kii üstünüze alınıyorsunuz doğru değilmi kızlar.genelniz odn zaten kızlara bklıyonuz ağznız akıyr ama ryanızda grürsnüzzz buda ayrı kapak olsn

ayşegül - 08 Şubat 2011
bu sözler manyaq yhaaa kim yapmışsa ii kapak yapmış

erqeq miLLeti deiL mi hepsi ay - 03 Şubat 2011
a.q. çocuqLarı boq qibi yorum yapmışsınız b*q qibi oLmus La kızLar özenti oLabiLir ama kızLarda yüreq var oLum adam oLun oLmazsanız etmeyide biLiriz eveLaLLah simdi kıçınızı topLayıp defoLun o.cocuqLarııııı yavsaqLar ana

emrah - 08 Ocak 2011
çağla cım acep sana girmiş almasın

?????? - 12 Aralık 2010
şşşşşşşşşşşş lan kaktaklar

metehan58 - 08 Aralık 2010
sacma olmuş özge ve neslin bana bir verse süper olur

eda - 29 Kasım 2010
süper (tebrik ediyorum) bu sözler erkeklere az bile olmuş yinede bravoo.....

BladeGhost - 23 Kasım 2010
Dürüst olalalım Güzel Ancak Çok Özenti Yapmışlar Sözleri Bi Kapımdaki Köpek Bile Olamazsın Değişik Bir Kaç ŞEy DahaVAr O kadar

buket irem - 20 Kasım 2010
süper resmen ya o derece kapak olmuş

ösghe - 20 Ekim 2010
boş işlerr bunlarr:P

muhammet - 03 Ekim 2010
hepinize tek tek goyam sizin gibi oruspular bulunamaz

ada - 01 Ekim 2010
süper olmus qağ alla halla

semi - 21 Eylül 2010
paralı erkek kız için dünyanın en yakışıklı erkeği.neden peki biliyormusun kızların satlık ruhları var.gezer dururlar her gün bir gün dişko bir gün bar.karşılığı olmalı dimi unutmamak lazım.gece yatakta olursun dersin acıyor canım.kabarık cüzdanlara amı götü sermişler.birde utanmadan bunu hüner sayıp gezmişler.alemde kızlar vardı onlarıda kirletmişler

ege - 27 Haziran 2010
bu ne ya boyle kızlar lütfen özentilikten utanın

Tuqba - 19 Haziran 2010
şarkı süper .. ErkekLerden acayip sesLer qeLior :D

batu - 15 Mayıs 2010
kızların tek isi özentilik nolcak

hulusi - 08 Mayıs 2010
Lan bu özge ve nesli kendini ne sanıyo da benim en sevdiğim şarkıcı ceza ya laf atıyo.

hty - 15 Nisan 2010
manyk ötesi bişi olms sprr

388@0 - 15 Nisan 2010
erkekler spr olmuş. kızlar sizde biraz özentilik yapmssnz ama fena diil.

sıla - 12 Nisan 2010
muhteşem çok gzl olmuş tebrk edrm muhteşmsnz ...:D

yağmur - 29 Mart 2010
offffff super olmusss bravoooooo :D:D

numan - 21 Mart 2010
güzel beyendim de eksikvar la

nazike - 15 Mart 2010
süper kızlar erkek milletine kendimizi ezdirmeyin hep böyle olun biz kızlar sizi arkanızdayız

POLAR - 15 Mart 2010
KIZIN SİKİMİŞİMMM

arhan - 14 Mart 2010
uğraştıgınız seye bak ya.hadı bunu boyle degıstırıp yazan hıyar sızde mı oylesınız. herkes bılıyokı ne kadın erkeksız nede erkek kadınsız yapamaz. sex genel ıhtıyactır. ama kadın hep kullanılandır o yuzden daha yorum yapmasınlar ıyıce kuculmeye gerek yok

çağla - 26 Şubat 2010
sprrr ama işdee bi cmle yazmamıssın semaaa

HaTiCe - 27 Ocak 2010
yani varya sanki bişe dediler bizde ooo dediklerinden oldukk varya
şimdide onlar cok takıolarr bu sözzlerii sizz bişe dionuzz onlarda dediklerinizden oluolarrr siz alınıosunuzz ama onlarınnn umrunda ddegilll tam karşılık olmuşş ama bukadarda terbiyemizi bozmayalımm ya

hatice - 27 Ocak 2010
ya nie yaptılarki erkekler takılıcakk bişemi ya ... hemm kendileri üzerlerine alınmışşşlarr onlara zıt bişe yap mışlarrr yani varya onlarda cok üzerlerine alındılarr ya siz öle dediniz öle oldularrr ,,, onlar bişe dedi biz öle oldukk cokk saçmaaa bençeee...

ÖZGE VE NESİLİN AZRAİLİ - 23 Ocak 2010
HANİ KIZLAR VERMEDİ DİYE BİTTİ SANIRSIN DEDİN YA CEZA O KADAR SENİ SİKTİ SENDE BIKTIN ARTIK VERMEMEYE BASLADIN
CEZA DA BİTTİ DEDİ :D:D:D:D:D

PINAR - 22 Ocak 2010
ya arkadaşlar BURAK a katılıyorum bu özge kızlar ve erkekleri birbirine düşman etmek için yapıyo bence kızlar erkekler olmadan yapamaz erkeklerde kızlar olmadan yapamaz yani bunu sizde bende çok iyi biliyoruz

hülya - 19 Ocak 2010
12.03.2010 kızlar süper yapmışlar ya erkekleri takmayın bence çünkü onlara takan takmış hehehe

memet - 17 Ocak 2010
ya bırakın cevabı taklıt yapmayın

ERKEKLERE KARSI - 17 Ocak 2010
BU SARKI SUPER ERKELERIN GOTUNE GIRSIN AFERIN KIZLARRRRRRR:D

yağmur - 17 Ocak 2010
BU TAM ERKEKLERE UYMUŞ VE DIYER ŞARKIDAN GUZEL OLMUS BEN 10 YASINDAYIM AMA DINLIYOM

emre baba - 11 Ocak 2010
ulan orrrrossspu çocukları şarkının aynısını yazmışsınız nereye kapak oluor _?

gulmetin - 11 Ocak 2010
bu iarkı erkeklere girsin nasıl sarkı yazılıyomuş öğren sin ler

deniz - 10 Ocak 2010
tebrik edrm süqr olmş erkeklere kaqk olsnnnnnn:)

rock_star- - 24 Aralık 2009
wayyyyyyyyy spr yhh harika olmuş valla hayatımda gördüğümen güzel rap

hikmet - 20 Aralık 2009
a llah bela galdırea cezanın allah cezasını versin bea gel comews

beebbebebb - 15 Aralık 2009
girsin kol gibi girsin aman aq.erkeklerin bendende al bir laf

sinem - 15 Aralık 2009
bence erkeklere kapak olmuş e bide soda için anca hazmedersiniz işte böyle kızlarla uğraşılmaz sizin yazdığınız şarkıyı böyle geri çevirip adama sokarlar işteeeeeeee

selami - 04 Aralık 2009
ooooo manyak bir kapak olmuş süper..
yanıma gel

çok acayip - 16 Kasım 2009
erkek kıza kız erkeğe muhtaçtır.kadın erkek olmasaydı saten sizler burda saçmalıyo olmazdınız.

cez^a^^cı - 11 Kasım 2009
kızlara ve erkeklere hak vermiorum çünkü bunu hakeden erkekler var haketmeyenler var ama şarkı süperrr

cez^a^^cı - 11 Kasım 2009
kızlara ve erkeklere hak vermiorum çünkü bunu hakeden erkekler var haketmeyenler var ama şarkı süperrr

yasemin kaya - 25 Ekim 2009
arkadaş edinmek istiyorum

aynurr - 07 Ekim 2009
eksik etek şarkısı reddedilmiş bir erkeğin böğürmesinden öte bişi değil..beyninizi donunuzdan çıkarın hava alsın.. böylece bu şekidle şarkılar yapmassınız.. bi kadın karşılık vermiş diye bu kadar canınız yanmasın

excellant - 19 Eylül 2009
ne bu ya saka gibi bizim sarkının aynısı fotokobi ankaralı turgut bile daha ıyısını yapardııı bu arada kızlar bir sise bira bile etmez :))))herkese degerını vermek lazım:))))

:D:D:D - 05 Eylül 2009
yha ne takıonuz yha bosverin ceza bişi demiyorz ama erkeklere ii laf sokmuslar buda size kapak olsun bir daha kızlara laf atmassınız

ert - 30 Ağustos 2009
slklar sizi slklar

maviş - 15 Ağustos 2009
erkekler terbiyesiz biliyoruz öyle terbiyesiz şarkı yazmışlar ama bu tür şarkıları kızlara yakıştıramıyorum yani terbiyesizce

TACETTİN - 13 Temmuz 2009
ONLARIN SÖZLERİNE TEKRARLEYARAK BENCE DAHADA MALLAŞMIŞMIŞ LAR

rapche-yağmur - 28 Haziran 2009
yhaf ne takılıonuz böle şeyLerLe bunLar bnm Hiç gtmde değiL sagoLeracıyım işte varmı ne ceza ne norm ne özge nede sansar repçi olsun ne yazar buda sago kolera hariç tüm rapcilere ve hayranlarına kapak oLsn hepiniznde gTüne Sksun

tuba - 20 Haziran 2009
kızlar siz feminist mi oldunuz ya yapmayın ugrasmaya gelmez su erkeklerle biz olmasak bile onlar gaylik yaparlar onlar bu kadar aşşalıklar...

esra - 17 Haziran 2009
cezaya laf etmiyoruz ama kızlarda güzel yapmışlar erkeklere süper kapak olmuş kızlara laf atan erkekler acaba kızlar olmadan yaşayabilirlermi kız gördükleri zaman ağızlarndan salyaları akıyor yalanmı kızlar******

yıldıray)saqokoloq - 09 Haziran 2009
ERKEKLER BIRAKINDA ŞU KIZLARI LAF ATTIKÇA DAHA ÇOK KENDİLERİNİ BİRŞEY SANIOLAR BIRAKINDA NE HALLERİ VARSA GÖRSÜNLER ERKEK MERAKLILARI BİLE YORUM YAZMIŞ NE DİYELİM ..!

€m!n€ ßü$r - 05 Haziran 2009
valla erler skmde bile değil yarısı köpek yarısı yavşak aferim kıs iyi olmuş İYİ BİLE DEĞİL SÜPERR XD XXX

fatih - 03 Haziran 2009
nasıl ama rep arkadaşlarım itiraz eden

FATİH - 03 Haziran 2009
**rep bapdi canım bitti sanmayın devamı gelsin kol gibi girsin ***ben bile böyle yazıyorsam ceza daha iyisini bulur oda kızlara kapak olur.

esin - 02 Haziran 2009
bnce süper ama bunu beğenmeyen kaşarları o dj viruz denilen yawşak siqsin

yagmur - 01 Haziran 2009
KızLar boyle bır sarkı yazılmıs ama demekkı sız olesınız ustunuze alınıp ona karsılık yazdınız..

emre - 01 Haziran 2009
lan gamze bende olana sende varmı öyle konuşuyon fahişe.

busra - 28 Mayıs 2009
süperrrrrrr hacı cok begendim

tatlı cadı - 26 Mayıs 2009
eline koluna saglık cnm yaa çok güzel olmuşş erkeklerin bn c
ede agzına kapak götlerinede tıpa olsun by

meral - 24 Mayıs 2009
ben ce süper olmuş bu da erkeklerin ağzına kapak arkalarına tıpa olsum

sevtap - 19 Mayıs 2009
süper olmuş erkekleri bilemem artık kızların adını çıkartırlar bravo özge başkan

seda - 18 Mayıs 2009
valla erkeklere iyi mort etmişsiniz

mehmet - 13 Mayıs 2009
kızlar neden tüm erkekleri katıyosunuz bizim ne suçumuz var o pij kuruları yüzünden bizede laf sokmayın

Bullshit - 07 Mayıs 2009
cakma olmus.. kucuk breyinli kadinlardan bu beklenir zaten..

esma - 04 Mayıs 2009
!!KÖTÜ LAF SAHİBİNİNDİR!!! KÖTÜ LAF SÖYLEYEN DÜŞÜNSÜN

haha - 29 Nisan 2009
süper olmusn bu sözler erkeklere harika şasen ben beyendim bıravo

HüLyA - 26 Nisan 2009
YAA Bİ KIZ OLARAK SÖYLÜYORUM ÖZGE VE NESLİ KENDİNİ ACAYİP ZORLAMIŞŞ SAÇMA SAPAN BİŞEY ABİ YAA BU NE TABİ SAGO DA AYIP ETTİ AMA OLSN EN AZNDAN SAÇMA DEĞİL HEM YARASI OLAN GOCUNUZ NİE BÖLE BİŞE YAPTIKİ BUNLAR BEN ŞAHSEN ÜZERİME ALINMIYORUM HEM ERKEKLERİ MUHATAP ALMAYA DEYMEZZZZ

hakan - 18 Nisan 2009
kızlar hepiniz kaşarsınız bnce

zazo_58@hot. - 18 Nisan 2009
kızlar bakın benı delı etmeyın etrafta sızden baska amk yokmus gıbı ne konusuyosunuz sızde at essek ıt altlarına yatın bizi begenmıyosanız

melek - 17 Nisan 2009
çok güzel demişsin

cansu - 16 Nisan 2009
erkeklere kapak olmuş süper özge ve nesli size bayılıyo

serseri meleqh - 12 Nisan 2009
süper olmuş gercekten o şarkıyı yazanlara kapak olsun bı daha da bole bıse yapmazlar hıc olmazsa kalemınıze saglık bazı arkadaslarımız kızlara yakısmıyo fılan demıs ne alakası var erkekler yaparken iyide kızlar yaparken mı kötü alla ala

kız - 06 Nisan 2009
gerçekden köpeklere özel yazılmış bir cvp süppersiniz erqeqler bi kes daha anlasın qızlara lat atamıcaklarını:D

hatice - 04 Nisan 2009
ya muhteşem ötesi bu şarkı tam eski sevgililerime hitap edio az bile bu serseri klıklılara

a.q kızlar - 31 Mart 2009
mal lar kızlar insan deil onlar hepsinin amı yırtık BABANIZA SOLETİN SİZE KOCA BULURLAR PİÇ KIZLAR :-))

erkek - 27 Mart 2009
a.q kızlar

GOZDE - 23 Mart 2009
arkadaşlar bu cezanın değilki zaten başka birinin ceza böyle şarkıalr yapmaz aklınıza sokun!!

cansu - 23 Mart 2009
iğreneç çok terbiysi

f@to$$$$$$$$$$$$$$$ - 21 Mart 2009
çoq qüsel olmuş ellerine saqlıq teq kelimeyle "mükemmel" :D:D:D

f@to$$ - 21 Mart 2009
çoq qüsel olmuş ellerine saqlıq teq kelimeyle "mükemmel" :)

f@to$$ - 21 Mart 2009
çoq qüsel olmuş ellerine saqlıq teq kelimeyle "mükemmel" :)

gülseren - 19 Mart 2009
BENCE ÇOK GÜZEL ERKEKLERE ÇOK BUYUK BİR LAF DEMİŞ İYİ YAPMIŞSINIZ ŞİMDİ KENDILERINI BİŞEY6 SANMAZLAR

KANUNSUZ - 17 Mart 2009
gerçekten olmamış berbat yaşasın erman ender

dilara - 16 Mart 2009
ya bi daha böyle bir şarkı yapmayın ben cezama laf yedirmem allah allah

behsat - 15 Mart 2009
alooooooooo yarak kızlar biz ceza gurubu olarak dnliyoz ama size de ayıp biz bu şarkıyı kızlara deil aşık oldumuz kızayazdık bizi sinir ettiler çünkü:)))))))

ebru - 15 Mart 2009
bence çok ayıp hiçte güzel olmamış

ELİF - 13 Mart 2009
ceza'yı severim ama bu şarkısına gıcık oldum...çizmeyi aşmış

NESİL - 12 Mart 2009
KIZLAR BENCEDE SÜPER OLMUŞ BAZI KIZLAR YAZMIŞLAR ÇOK İĞRENÇ OLMUIŞ FALAN AMA HAYIR ÇOK GÜZ<EL OLMUŞ TEBRİK EDERİM

tugba - 11 Mart 2009
erkekler buda sizev kapak olsun ters cevirin tam otursuuuunn

ezgi we sümeyye - 05 Mart 2009
canım super olmuş taabi it olan erkekler anlamazlar ama bz yine ağızlarının payını wermiş olduk

erva - 04 Mart 2009
çok güzel bir şarkı beğenerek dinliiyorum

Evolet - 04 Mart 2009
süppppeerr!bu da erkeklere kapak cezayı severim ama o da biraz fazla oldu yanii ama bu şarkı güzeeelll SAOL ÖZGE NESLİİİ

asi.prenses41@hotmail.com - 04 Mart 2009
bence saçma ben bu şarkıyı hiç üstüme alınmadım üstüne alınanlar yazar zaten demek ki kızım sende bölesn ki yazdın

duygu - 04 Mart 2009
aldınızmı cevabınızı erkekler

.... - 01 Mart 2009
süperrrsiniz

damla - 01 Mart 2009
bu da erkekler kapa olsun süperrrrrrrr özge ve nesli

damla - 01 Mart 2009
çok güzeldi özge ve nesli

kader - 25 Şubat 2009
sizinle GURUR duyuyoruz

semaa - 24 Şubat 2009
saol iii olmus artiik biziim bu sarkiii bizde soyluyozdaa =)

semaa - 24 Şubat 2009
saol iii olmus artiik biziim bu sarkiii bizde soyluyozdaa =)

q!sem - 22 Şubat 2009
amk ösqe ço kdoruu sölüosun bnjede sijtirin lann bnje spr olmuş ösqe böle devam ;)

bussy - 21 Şubat 2009
SüPpéR ßi$i ßu yHa RéSméN éRqéqLéRé qaPaq oLmu$ TéßRiqLéR....

kemal - 20 Şubat 2009
erkekler moralinizi bozmayın onlar ilk şarkıda gördülerrrrrr kızlar ilk şarkı size güzel girdi

kadircan hayrettin - 19 Şubat 2009
kızlar istanbul sefaköyde oturanlar gelin bizm ewede gösteriyim size ama çok güzel olmuş bnde güzel yaparım kıza

asi melek - 18 Şubat 2009
eteğim eksik de değil ama çohk manyahkkk bişi olmuşş tebrikler

qisem & rabish - 13 Şubat 2009
lann kamill( selmaya diorum ) çalıntı olabilir ama gsl koymuşlar nabr ..!!

selma - 13 Şubat 2009
a.q hep çalıntı lan bunlar tebrik ederler bide abi yaaaaaaaaa

emre - 12 Şubat 2009
siz hiç dasaklı gürmemişsinin bi kaç kişi hhariç diğerleri gey ve oruspu

niyazi@gs - 09 Şubat 2009
çok güsel olmuş erkek olmama rahmen sevdim

bu kızlar ipne - 08 Şubat 2009
aq sarkıda en fazla 10 kelımeı deıstırmısler
calıntının alası 2 3 nakarıtı hep aynı kelımeler ve cümleler

HÜSEYİN - 07 Şubat 2009
çok manyak bişi

kumsal - 07 Şubat 2009
gzl olmuş ama yorumcular haklı çalıntı olmuş ama yinede çok gzl tebrikler

nesrin - 05 Şubat 2009
kızlar süper olmuş ama sanki biraz alıntı
ben bişey yazdım onu dicem;

RAPTE TEK İŞTE E.E.A. BANKO RAPTE BIRAKMAZ ŞAH VE MATI İBNELER KANKO
ALDIRIŞ ETMEZ RAPİME KİMSE SEN SEN VE O
BİZ BURDA RAP YAPIYOZ MİLLET KENDİNDEN GEÇİYO (LEN HER ERKEK İBNEDİR BU KADAR BASİT)

sehtirlen - 05 Şubat 2009
lan ambitleri insan çalıntı yapmaz adam gibi yapın şarkıyı uysun bari kafiye yok bi zıkkım yok amq

çağla - 05 Şubat 2009
bence çok qüel olmuş sizi tebrikediyorum

ebru - 03 Şubat 2009
hey kızlar size sesleniyorum özge ve nesli buşarkıyı erkeklerden çaldıınız bence erkeklerin söğediği süper sizin kide çok götümde çok iğren benced erkelerden çalmasaydınız da iyi olur du erkeklerde hak ediyo ama siz onların arkısını çaldınızberbet bişeyyyyy

ergin - 01 Şubat 2009
cezaşarkıları çokkkseviyorum,

murat - 31 Ocak 2009
ozge kızların yuzkarası beyniniz yetiyosa müziği sozleri ayrı olan şarkıyla cevap verin çalmayın günah yoksa bütün 25 cm lik zenci yarakları gotünüzü parçalar ama nerdee zeka meselesi hep erkekleden aldıklarınızı çıkarttınız doğa kanunu

ebru - 30 Ocak 2009
ulan kızlar erkeklere ezilmeyin

sıla - 29 Ocak 2009
erkekler kulaklarını açıp iyi dinlesinler bence kıslar arkanızdayız siz bu şarkıyla erozyona bile girersiniz

EMRE - 29 Ocak 2009
GET
BİZİ GEÇEMEZSİNİS SİZ BE KİMSİBİZ HİÇ GÜZEL ALMAMIŞ

selena çok salak - 27 Ocak 2009
şu selenaya gıcık oluyom yaaaaa öffffffffffff

ismail - 27 Ocak 2009
hepinize goyim kancıklar böyle şarkı yapılırmı amcık kuruları

ismail - 27 Ocak 2009
hepinize goyim kancıklar

Ali - 27 Ocak 2009
evet çok güzel olmuş ama bu size kapak olmuş

yıldız - 26 Ocak 2009
kız kasarsa verir olmadına gore

ece - 26 Ocak 2009
bence çok terbiysizce

nazlı - 25 Ocak 2009
güzel ama daha iisini yapabilrdiniz yavrularım :):)

ledy - 25 Ocak 2009
noldu erkekler mors mu oldunuz neoldu rengin soldu hahaha

TUGCE - 24 Ocak 2009
YA BU KADAR SACMA BISEY OLAMAZ .ELINIZE GECEN BISEY VARMI VE KIZLARA HIC YAKISIYO MU KI BU DAVRANIS . KAPAK YAPINCA ELINIZE NE GECIYO KI ?

meryem - 24 Ocak 2009
BU ŞARKI SÜPER OLMUŞ ERKEKLEREDE KAPAK OLMUŞ GERÇEKTEN DE ÖZELLİKLEDE EROLAAAAABYEBYE

melıs/aslı - 23 Ocak 2009
sarkı super olmus bunu yapamayanlar utansız kızları cekemeyen d smart taksın butun erkeklerın ta....

farukömer - 22 Ocak 2009
erkeklere laf
atan maldır

yıldız - 22 Ocak 2009
super olmus

burhan - 22 Ocak 2009
kızların hepsi kapakcı olmuşşşş

burhan - 21 Ocak 2009
eksik etek bugüne kadar yazılmış en güzel ve anlamlı rap şarkısıdır "adamım"bu şarkıyı durduk yere yazmamışşşş anladınız siz onuuuu

nisa - 21 Ocak 2009
çok kötü bir şarkı daha doğrusu ayıp

BEYZA - 21 Ocak 2009
ZÜPER CEVAP AĞZINIZA SAĞLIK

memet - 18 Ocak 2009
hepinizin agzına saglık ama bu siz ve bize yakışmıcak harektdir keşke olmasaydı umarım bizim erkekler size dalaşıcak bir hareket te bulunmazlar bundan sonra olmaz böle bişet

D!LOsh - 18 Ocak 2009
falla harika olmus sarkı çok güzeldi çok harikaydı erkekler kapaklandı=)

öujnh - 18 Ocak 2009
deligibi buda erkeklere kapak olsun süper

bükü - 17 Ocak 2009
bu şarkı erkeklere kapak olsn spr olmuş

bequm - 16 Ocak 2009
harbi manyaq olmus be arada resmi olnalar war ammmaaa olsun be tekrar tekrar dinle bu sözlerim sizlere (sen bnim sewdiqim cocuk deil.qabımddaqi qöpek bile olamassın bea)

defne - 16 Ocak 2009
yha kızlarrrr çok güsel olmuşl valla ellerinize saqlık bu ortam çocuklarına böyleleri daha suqar yakısır

nour - 16 Ocak 2009
hC bi skme bnzememS amk forever norm bnde kızm ama normun yptqı Srkı bna koymuo orSpuLara koyuo yaraSı oLn gocunr Snctaa kiiii böLe Scma iSLr yapark qndeme Ckmaya cLsmayn !!

ecemmm - 16 Ocak 2009
şarkı gzl de çoğu yer deişmemiş bn dha gzLini ypardm ynii

özge - 16 Ocak 2009
qızlar süper olmuss erqeqlere qapak olmuş arkanızdayım (xd)

betüş - 11 Ocak 2009
bnece şarkı süper olmuş erkekler hakediyo erkeklere ölümm!!!!!

ESMER BOMBA - 10 Ocak 2009
BENCE SÜÜPERDE... ERKEKLER ANLAMAZKİ BENCE ONLARI DAHA DA ZORLİCAK BİŞEY YAPSAYDINIZ GÜZEL OLURDU BİRAZ FAZLA KAPAK OLURDU

ezgi - 10 Ocak 2009
süper olmuşn erkeklere kapak olsun

melis - 09 Ocak 2009
bu sozler erkeklere kapak olsun

Ösqé - 06 Ocak 2009
şarkı gzl de çoğu yer deişmemiş bn dha gzLini ypardm ynii

gisem - 05 Ocak 2009
kızlar yurun be kım tutar sızı s.k kalkmısdır

gisem - 05 Ocak 2009
kızlarla urasılmıyacanı anlamıslardır ısalah superrrr olmus ha gulsum yuh sn kızlına pes yanı bukadar olur bravo sana

EZEL SİMAY - 04 Ocak 2009
yha süpersinis kıslar bayıldım süper bi qapaq yane yürün qim tutar sisi :D:D:D

cemre - 04 Ocak 2009
kızlar size hiç yakışmayan bir şarkı ALLAH TAN damı utanmıyosunuz

cimcime - 03 Ocak 2009
yürüyünnnnnn kim tutarr siziiiiiiii vay beee süper ötesi bişe olmuş valla :) helal olsun kızlarada bu yakışır

İSYANKAR - 01 Ocak 2009
tam bir orusbu sarkısı orusbuyu bana gonderım ısımı goreyım

nesli - 01 Ocak 2009
beqenemedinismi Lan yavşakLae xD

aysun - 01 Ocak 2009
bence bu hiç kızkara yakışan bir şarkı deyil termiyesizlerle muhammet edem:s

aykut - 31 Aralık 2008
HEPİNİZİN AMINA KOYAM BAŞTA BU ŞARKIYI SÖYLEYENİN

burak - 30 Aralık 2008
kapışmayın arkadaşlar

burak - 30 Aralık 2008
kapışmayın

burak - 30 Aralık 2008
ya bu özge nesli kızlarla erkeklerin arasını bozmak için yapmış şarkıyı...it gibi kapışmayalım lütfen

oguz - 30 Aralık 2008
bizde yayyak var sızde amo var buda size kapak olsun

özge - 29 Aralık 2008
yürü be kim tutar seni aferim sana

eLaa - 29 Aralık 2008
helall beeee yruyunn kzlarrrrrr km tutarr bısıııııııxdxd

ekin - 29 Aralık 2008
tebrikler kızalar süpersiniz erkek değil mi 5 para etmez onlar yola devam kızlar durmak yok

crazy_people - 29 Aralık 2008
benim laf hakkında yorum yapan yok :)))

DEMET - 28 Aralık 2008
NEBAHATIN DEDİGİ GİBİ BENCE KIZLARA YAKIŞMIYO GELCİ TERBİYESİZLERE GÖRE HAVA HOŞ MESELA ÇAGLA

ömer - 27 Aralık 2008
batırmışsın başkada hiç bir şey yakışmaz

sefika - 27 Aralık 2008
çok teşekkür özge çok güzel kapak oldular

case - 26 Aralık 2008
bence tek kelimeyle harika olmuş KIZLAR tam bir kapak bayıldım valla helal olsun

nebahat - 26 Aralık 2008
eksik etek kız grubu çok kötü olmuş siz erkeklere uymayın bence

sweet gril - 25 Aralık 2008
valla süper olmuş kendilerini bişey zanneden erkeklere süper bi kapak olmuş

bahar - 25 Aralık 2008
ya özge abla çok güzel laf soktun yha .bu arada ben seni çhok seviom yha tebrikler hadi by

crazy_people - 23 Aralık 2008
tamam güzel olmuş amam sizde çok yükleniyonuz erkeklere arkadaşa katılıyorum hep manuel manuel olmaz kızlar canınız istedimi azdınız mı (EŞEK) bile bulamazsınız hep patlıcan patlıcan olmaz ...

demet - 23 Aralık 2008
arkadaşlar yani birçok erkekin beyenmesi normal sonuçta erkekre kapak sokmuş bende olsam bende sevmem yuhahahahaha

ADIM O - 23 Aralık 2008
Kızlar erkeklerden bu kadar nefret etmeyin.Sonra canınız cekınce eşşekte bulamassınız.Biz size ne kadar muhtaçsak sizden bize ve bizdekine muhtaçsınız..

MERVE - 23 Aralık 2008
BEN HAYATIMDA BÖYLE BİŞEY GÖRMEDİM
SÜPER

Havva Nur - 22 Aralık 2008
yaa varya kızlar süper kapak yapmışsınız tebrik ediyorum sizi nasıl şarkı yazılırmış öğrenmişlerdir artık

sude - 22 Aralık 2008
süperkızlar hep bolegidin arkanızdayım 1 2den siz olekonuşabilir bizdeböle sustuuruz söz vermek gotver meyeben zemezbun lar alışkın oldukları için d.t vermeye

red_angell - 22 Aralık 2008
bu şarkıya bundan daha güsell bi yorum olamazdı geralde

**@lev** - 21 Aralık 2008
kızlar sizi tebrik ediom buda o köpek erkeklere kapak olsun**hahaha

rahime ve merve - 20 Aralık 2008
kızlar süper harika yaaa şerefsiz erkeklerede kapak olsun tebrik ederm kızlar durmak yok ileri...

özgeeeeeeeeeeee - 19 Aralık 2008
cok supersiniz harikasınız bu ekek lere kapat sonrada tıpa olsun musait bir yerlerine hemde supersiniz

aptallık - 19 Aralık 2008
şarkı yapmalarına gerek yokki erkeklerin kıslara olan şarkılarını alıp aynen bu şekilde değiştirsinler erkeklere armagan etsinler böylece meşhur olmuş gibi hava atarlar... çok saçma bi şarkı eğer yazıcaksada kendi aklından yazması daha mantıklı başkasının sözlerini alıpda değiştirmesi mantıklı değil.

melike - 16 Aralık 2008
bemce süper en güzel yeri bu repim yavşak sizin gibilere :)

crazy_people - 15 Aralık 2008
yapma be gülsüm ben erkek olduğum halde ii olmuş dedimm sen güzel değil diyonn erkek tarafındansın heraldee???

gülsüm - 15 Aralık 2008
hiçte güzel degil

anıl - 15 Aralık 2008
buda kızlara kapak olsun

anıl - 15 Aralık 2008
hiç iyi değil

crazy_people - 15 Aralık 2008
selam millet nasılsınız iyimisiniz ne yazıyolar serap anlamadın mı kızlar adamlara ii kapatmışş anlamdınsa bi daha oku

crazy_people - 15 Aralık 2008
selam millet nasılsınız iyimisiniz ne yazıyolar serap anlamadın mı kızlar adamlara ii kapatmışş anlamdınsa bi daha oku

roberto - 14 Aralık 2008
bence güzel olmuş

odanda - 14 Aralık 2008
bence güzel olmuş

TiLLßé - 14 Aralık 2008
ya şarkı süper erkeklere kapak olsun xD xD en çok şu sözü beyendim sen benim sevdiğim adam deil kapımdaki köpek bile olmassın sözüne bayıldım buda artık erkeklere kapak olmuşdur. xDxD :):)

deniz - 14 Aralık 2008
bravo buda erkeklere kapak olsun böyle devam edin

serap - 13 Aralık 2008
bidaha yazın
benceee

BENGİSU - 13 Aralık 2008
özge ve nesli benb rockçıyım ama sizin bu sarkınıs süper olmuş azınıza sağılık süper olmuş bu götü kalkmış erkeklere hedie o eksik eteyi yapanlara alın azınızın payını eğer onlar eksik eteyi kızlara armağan etiler bizde erkeklere hediye edelim kıslar YALANCI PİSLİK SAHTE ROCK KIZI

bengisu - 13 Aralık 2008
sena sen rockcı falan diilsin uydurma yha ne konusuon bos bos senim uyuslunumu dinlicez göt herif bide rockcuyum diosn oha ya pes yni

crazy_people - 12 Aralık 2008
ii olmuş bende bi sözünüzü beğendim adam gibi SEV belki ayılırsın
helal olsun kızlar
( bu lafım erkeklerin zoruna gidecek ama ) kusura bakmasınlar adam gibi seven de sevilen de yok

nazlıcan - 12 Aralık 2008
gerçekten ibnelere kapak olmuş erkek milleti çoğu aynı helal olsun yapana ellerınıze saglık

serap - 12 Aralık 2008
süperr siniz bize laf atan onlar mı?bu şarkı bitaraflarına girsinn onların özge ve nesli süpersinizzzzzz

capkın kız - 11 Aralık 2008
bencede süperdi

qisem - 10 Aralık 2008
bence acaip özenti bi şarkı olmus bende bi kızım ama normun sarkısını üzerime alınmadığım için hiç umrum olmadı bence bu iki kız biraz fazla kaşar oldukları için açılan yaralarına tuz basılmış:):)

çağla - 06 Aralık 2008
en çok hangi sözü beyendiğimi biliyonmu
sen benim sevdiyim adam deyil kapımdaki
köpek bile olamassın lafını beyendim

çağla - 06 Aralık 2008
en çok hangi sözü beyendiğimi biliyonmu
sen benim sevdiyim adam deyil kapımdaki
köpek bile olamassın lafını beyendim

çağla - 06 Aralık 2008
en çok hangi sözü beyendiğimi biliyonmu
sen benim sevdiyim adam deyil kapımdaki
köpek bile olamassın lafını beyendim

çağla - 06 Aralık 2008
en çok hangi sözü beyendiğimi biliyonmu
sen benim sevdiyim adam deyil kapımdaki
köpek bile olamassın lafını beyendim

aycan - 06 Aralık 2008
çok güzel olmuş erkeklere kapak olsun

aycan - 06 Aralık 2008
çoqq güseL yhaa süpér

cansu - 06 Aralık 2008
özge ve nesil siz süpersinizz harika bir şarkı olmuşş herkes çokk beyendi valla erkekler bile helal olsun diyolar yanii süpersinizz tebrikler size erkeklere kapak olsunnnnnn:):)

cansu - 06 Aralık 2008
özge ve nesil siz süpersinizz harika bir şarkı olmuşş herkes çokk beyendi valla erkekler bile helal olsun diyolar yanii süpersinizz tebrikler size erkeklere kapak olsunnnnnn:):)

ebru - 06 Aralık 2008
süpersiniz kızlar buda erkeklere bizden kapak olsun

çağla - 06 Aralık 2008
:)SüPeR:)
kapak olsun o itlere
özge nesli benddensiz
sizi tebrik ediyorum muck muck

Yaqmur.. - 04 Aralık 2008
..böle mi olur ya yürüyün ya kim tutar sizi ''RAPİMİZ HEPİNİZİ PATLATTI''
DUYUN LANN...

Mystery - 03 Aralık 2008
İşte bu Yürüyün yha... ßravo... Erkeklere kapak olmuş... HELAL OLSUN!

fatih - 03 Aralık 2008
noldu benım yazdın diss agırmı geldide kaldırdınız kızlar degmez sizle laf dalası yapmaya daha cöm sunuz kızlar buyyunde gelın daha benım yazdım diss'e katlanamayıp silmısınız

ecem - 02 Aralık 2008
valla süper olmuş bu da erkeklere kapak olsun!artık s.kleri kalkar onların

psiko - 30 Kasım 2008
heyy yavrum yürüyün kim tutar sizi

yeşim - 30 Kasım 2008
harbi süper olmuş erkeklerede vril kapagı olsun altından aklamadlar siz kızların sevdikleri erkek değil kapısında köpek olamazsınız hele sen h.. en beter itsin adam gibi sevmek yemedi demi

fatih - 29 Kasım 2008
aaaaa haklısın ama bu kızlar erkeklere kufur edince bende duramayıp yazdım iste bide bu harbı ozentı olmus muzi aynı sozlerin cogu aynı kendi aklınızdan yazınsana erkeklein sozunu taklıt ediyonuz

ahmet - 29 Kasım 2008
kızlar sız bır gurur suz sunuz demekkı sarkıyı uzerınıze alınmıssınız kı yazmıssınız ama bız alın madık haberınız olsun

aaaaa - 28 Kasım 2008
ayrıcaa bu saddece şarkı sözü üstünüze nie alınıorsunuz erkekler kendinizi biliorsanız bunu okumanıza bile gerk yok. hayat sadece gurur değildir.o kızlar alınmış yazmış üstüne alınan kızlar daa cevp yazmışlar oraya buraya cvp yazmış hep zaten ;) o yzdn bakın keyfinize..bu aradaa erkekleri feln savunuyor gibi durabilirimm ama kızım sapına kdrr önceki yorumda bana ait.

murat - 27 Kasım 2008
kızlar ayıp ama bu söyledikleriniz ne kadar ayıp ama benimkini alsanız yeter

e-b-r-u - 26 Kasım 2008
erkekler ne cesaretle bu siteye yorum yazıyosunuz işte şerefsiz warlık demek böle bişeyyy

deli - 25 Kasım 2008
qıslar bunlara qol gibide değil qalas gibi girsin

baharock - 20 Kasım 2008
kızlar süßßer olmnuş tebrik ederimş...buda erkeklere KAPAK olsun...

RaPçİ HaSR£TTT - 19 Kasım 2008
bence süper ötesi olmuş erkeklere kapakk olsunn devam kızlarrr

ebru - 19 Kasım 2008
bu siz erkeklere kapak olsun

ebru - 19 Kasım 2008
erkekler size diyorum hepiniz yavşaksınız
siz busunuz

qarizma - 19 Kasım 2008
ulan kızlar topunuzu skim ERMEN ÖNDER SEVİYORUM SENİ YAAAAA EN YENİSİ EN İYİSİ ERMEN ÖNDER

şeyma - 15 Kasım 2008
yha erkekler görün kim yaratıcı kim delikanlı sie derim ben bole erkeklere dinleyinde adam olun sevgi denen bişi yoktut bunu kafanısa sokun erkeler biz olasak siz hiçsiniz

merveeee - 15 Kasım 2008
la valla ermanınkinden i 1000 kat daha anlamlı ve güzel ayrıca bu ekSİK etek cevap bütün erkekler kapak olsun ayrıca bu şarkıyı ömer faruk yılmaza armağan ediyom dinlese bana çok hak verirsin

ergunnnnn - 13 Kasım 2008
çok güzel bir sarkı eksik etek seviyorum eksik eteyi ama ooo anlamda deyin:D

ergun - 13 Kasım 2008
eksik eteyi çok seviyorum tebrik ederim onu kim yaptıysa onu seviyorum

ergun - 13 Kasım 2008
eksik eteyi çok seviyorum tebrik ederim onu kim yaptıysa onu seviyorum

sena - 13 Kasım 2008
yha başka böle sarkı yapsanısa süper olur

sena - 13 Kasım 2008
yha başka böle sarkı yapsanısa süper olur

sena - 13 Kasım 2008
özge ve nesli benb rockçıyım ama sizin bu sarkınıs süper olmuş azınıza sağılık süper olmuş bu götü kalkmış erkeklere hedie o eksik eteyi yapanlara alın azınızın payını eğer onlar eksik eteyi kızlara armağan etiler bizde erkeklere hediye edelim kıslar cvp eksik etege

ßusee - 13 Kasım 2008
süßßer..(:

merve - 09 Kasım 2008
çoook güzel di bunu eski sevgilime armağan edicem bu eksik etek e 1000 basar

hatişş - 08 Kasım 2008
KIZLAR SÜPERSİNİZZZ BU ARADA KAAN MISIN NESİN DÖNEKLİK YAPMA ÖZGECİM VE NESLİCİM SÜPER Bİ PARÇA YAPMIŞSINIZ BNİ RAPA SEWDİRN ŞARKI RESMEN Bİ ARKİM DİNLETMİŞTİ HARİKA YAA Yni bittikçe okuorum süperrrr!!..

blue-world47_ - 06 Kasım 2008
tüm kaşarlar eriyecekse küresel ısınmaya EVVVVET

elif ve bahar - 05 Kasım 2008
yaptıkları eksik etek şarkısı çok güzel ''artı erkekler uslanmıştı umarım kızlara laf atmaktan''' bu da onlara kapak olsun

sevda - 03 Kasım 2008
hasretmisin nesin ağzını yırtarım erkek misin kızmısın pek belli olmuyor isim kz ama cinsiyet galiba farklı kzsan o kzlrdn biride sensin

hasret - 03 Kasım 2008
bune ya sankı kopya cekıyormus gıbı ya kızlar daha ıyısını yaza bılırdınız amma nese erkeler yendı burda galıba erman ender süpersın kızların bazıları cok hakkedıyo ya bu sozlerı

miray - 01 Kasım 2008
ateşli kızmısın erkekmisin

ateşli - 31 Ekim 2008
DUYURU arkadaş arıyorum

ateşli - 31 Ekim 2008
bence fena deyil

miray - 31 Ekim 2008
kızlar erkeklere güvenilir ama adam gibi adam olursa gönderilir okey

sevda - 30 Ekim 2008
çok begendim ama erkeklrinkine çok benzemiş

cansu - 30 Ekim 2008
kızlar erkeklere güven olmaz

miray - 30 Ekim 2008
alp hiç ugraşma kimse msn adresi vermez

alp1995 - 28 Ekim 2008
kızlar hadi

alp1995 - 28 Ekim 2008
kızlar bana msn verin

şinasi - 28 Ekim 2008
hrika olmuş

büşra yıldırım - 28 Ekim 2008
şimdide erkek oldu senin gibi erkek olmaz olsun serdar sen kız ların yorumuna böyle cevap ver. kızlar sana kol gibi girdi top

büşra - 28 Ekim 2008
kol gibi girdi işte erkeklere artık yanarlar sizde okuyun sözleri belki jazzdırır...

fatma - 28 Ekim 2008
bu şarkı erkekleri belki adam eder OK

filiz - 28 Ekim 2008
bu şarkının neresi saçma ilksen

ilksen - 28 Ekim 2008
bence bu sarkılar cok sacma

MİRAY - 27 Ekim 2008
SERDAR SEN BU İŞE KARIŞMA KIZLAR SİZDEN DAHA YARATICI BUNU HERKE BİLİYOR

Serdar - 26 Ekim 2008
HEp taklit hep taklit, erkeklerin yazdığı sözler tamamen yaratıcı cümlelerden oluşuyor. Kızlar bunlara cevap verirken daha yaratıcı ve daha özgün sözler beklerdim. Farkımız da burdan kaynaklanıyor sanırım.

yağmur - 26 Ekim 2008
şu şarkılara küfür katmayınca herkes dinler ama şimdi bu şarkıda ailenden biri geldimi kapatmalısın o yüzden çok mantıksız bence

murat - 25 Ekim 2008
erkekler kızlar olmasa bizim halimiz duman olurdu vallahi

murat - 25 Ekim 2008
kızlar ben o erkeklerden değilim nil seni çooooooooooooook seviyorum

murat - 25 Ekim 2008
neo erkekler ne oldu

makbulenur - 25 Ekim 2008
yahu şu şarkılara küfürlü laf sokmasak sanki olmaz.dımı

MİRAY - 25 Ekim 2008
YES ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI

NURAY - 25 Ekim 2008
BRAVO YANİ ERKEKLERE BÖYLE BİRŞEY LAZIMDI

SEVDA - 25 Ekim 2008
TÜM KIZLARA SLM ÖZELLİKLE ÖZGE VE NESLİYE

SUDE - 25 Ekim 2008
ERKEKLER KUSURA BAKMAYIN SİZDE HAK EDİYORSUNUZ BÜTÜN ERKEKLERE KAPAK OLSUN

SUDE - 25 Ekim 2008
YA BU İŞE ERKEKLER KARIŞMASIN ERKEKLER KIZLARA ŞARKI YAPARSA KIZLARDA O ŞARKIYA ÇOMAK SOKAR

ezgi - 24 Ekim 2008
süpper olmus bu erkeklere kapak olmustur eminim

sude - 24 Ekim 2008
oom süpeeerrr olmuş
hepsine kapak olmuş ve hepsine girsin bu sözler

KAAN - 23 Ekim 2008
BU ERMAN ENDERİN ŞARKISINA BİN ÇEKR

KAAN - 23 Ekim 2008
BU ERMAN ENDERİN ŞARKISINA BİN ÇEKR

güll - 21 Ekim 2008
kızlarr purda sadece erqeqlere deil cezayada kapak ... xD olmuşş buu şarkı qrmişş erqeqlere we cezayhaa :D:D xD

yıldız - 21 Ekim 2008
süper bu şarkı valla helal olsun

güzel kız - 19 Ekim 2008
artık kızlara laf atmayın yeni kapk şarkımız vr nolmuş yni bzim eteğimiz eksikse sdece bnce erkeklri kızlar bir gzel yprda snra grürler gnlerini

püff - 19 Ekim 2008
noluoo olum ne ayaqsın sen gslilere ne laf atıon ordan yoksa bu şarkı gibi gslilerdemi girdi sana hea:p

hakan - 18 Ekim 2008
eksik etek

büşra_gamze - 12 Ekim 2008
süperrr kızlar çokk güzell yaa

gulsah - 12 Ekim 2008
bence ben katılmıyorum cunku ben olsam hıc ustume alınmam bence boyle bıseyde yazmm eyer bu bana byle bısy yazmısa o ksıı adam degılmıs

rabiş - 12 Ekim 2008
süper laf koymuş tebrik ederim

elif - 11 Ekim 2008
vala güsel yane beğendimm

neslihan - 11 Ekim 2008
çok süper olmuş bazı yerlerdealıntıda olsa ama o alınması gerekiyodu çünkü o sözler bize değil erkeklere yakışır

sergen - 07 Ekim 2008
kızlar kesın cenenızı erkek bu oglum sakaya gelmez sokaarsa gotune gorursun

NAZLI - 07 Ekim 2008
cok guzel bır rap olmus kızlar hakkında boyle dusunurlerse kapak olurlar oglum ozge ve neslı yaptı bır bılmece cozemezsınız sıkar bıraz ortam cocukları sıze dıyorum etegımız eksıkse nolmus yanı:)

umut - 04 Ekim 2008
dinle arkadaş bu nasihatı iyi tut aşkından ölsen bile sevme unut dünyada hiç bir erkek hiç bir kıza boyun eymez çünki hiç bir kız birdamla göz yaşına değmez yorumları msn atın bu rep filan diil resmen kopya pit10_2008

merve - 02 Ekim 2008
bence süpersiniz.Çok güzel bir şarkı

kübra-rabia - 01 Ekim 2008
manyak olmuş ama arnızda cezya laf atanlar war onuların warya ebisini ben....

feride - 28 Eylül 2008
kılara laf atan itlere çok güzel bir şarkı olmuş artık bu şarkı o itlerin bi tarafına girerde bir daha çıkmaz

metin - 28 Eylül 2008
cok güzel olmuş harika bence süber bir şarkı

ayla - 26 Eylül 2008
valla özge ablaya çok teşekkür derim erkeklere çok güzel bir kapak attık valla hem cezayada ağzının payını vermiş olduk

osman - 23 Eylül 2008
ben hiç birinize katılmıyom çahsen

sevda - 22 Eylül 2008
yeminlen çok güzel olmuş cezadan daha guzel soylediği kesin bu laflari erkeler hak edi

Kumru - 21 Eylül 2008
BnceDe coq qSl oLmuş .... eLine saqLıq ßide eKsiq eTeqi ceza Yapmadı erman enDer YaPdı ßilip ßilmeden KonusmaYın Hawa aTcam Diede Kendinizi reZil etmeYin NütFen xD

vagrant54 - 13 Eylül 2008
bi kere yarısından çoğunu cezadan almış bikaç tane kelime bulmuş kendisi yiyosa kendin yaz öyle kapak yap buda sana kapak olsun canım

ceza - 11 Eylül 2008
bide gs lilerin göte girdi bu şarkı cezanın eksik etek

ceza - 11 Eylül 2008
kızların daha göte girmedim lan bu cezanın eksik etek sarkısı amlarına bile girecek

ceza - 11 Eylül 2008
cezanın yaptığı eksik etek kızların daha göötütüne girmedeimi am kafalı kızlar

selin - 07 Eylül 2008
çok süper ve aynı zamanda çok terbiyeli bi şarkı bütün ilk okul çocuklarına tavsiye ederim ve de matematik öğretmenimiz ayfer kuma armağan ediyorum

şeyma - 29 Ağustos 2008
süper şarkı

ayça - 27 Ağustos 2008
süper olmuş tebrikler bu da erkeklere gazoz kapağı olsun aaaa tühh yaa erkeklere ayıp ettim şimdi gazoz kapağı erkeklere küçük gelir bence tencere kapağı olmalı :)) :D :))haaa ayrıca bir kişi hariç bu sözleri söylüyorum ama aşkım hariç her erkeğe bu sözler söylenmeli :))

hasret - 21 Ağustos 2008
bence o kadarda güzel diiil şarkıdan alıntılar var ama tabiiikide kızlardanım daha iiisini yapabilirdini z zzz
:P

aaaa - 20 Ağustos 2008
niye alınmışki bu hemde diyelim alındın yeni bişeler üret bu özentilik oluyo

banu - 20 Ağustos 2008
yaww.. erkeklerin yaptığına biraz makyaj yapıp erkeklerin alehine söylemişsiniz.. Yapçaksanız kendiniz birşeyler yapın... yapmıcaksanızda özenti olmayın...((( bi de erkeklere girmez.. onların deliklerini koruyan kocaman bi koruyucu var.. )):D:D:D

KaRaBeLa - 19 Ağustos 2008
ya sizde alıntı yapmışsınız kız vermedı dıye ya ne yapaçak kız mecbur vermeye

murat - 19 Ağustos 2008
ya nerden yi olmuş sizde hepiniz kız deilmisiniz

selin - 18 Ağustos 2008
harika olmuş ama erkekler bu lafın altında kalmazz

tuba - 16 Ağustos 2008
erkekler bence bu rapin altından biraz zor kalkacak özge süper kapak koymuş bu da size KAPAK OLSUN !!

nil - 14 Ağustos 2008
erkeklerin eksik eteğine bin basmıs en azından bu soğrular süperrrr

duygu - 12 Ağustos 2008
süpper olmuş

cabbar - 12 Ağustos 2008
gııı özge sen manyadın mı? ama olsun güzeldi...ii olmuş... aslında ben cabbariyeyim:)

Ümit - 10 Ağustos 2008
diss bu mudr insn müziini bari deiştirir cidden özenti olms :( erkeim die sölemiorm ama olmamıs yane rap bu deiL

asya - 07 Ağustos 2008
yasin bence uydurma bize laf girmiyo size baya bi koymuş özge nesli altından kalkamıyosunuz bu şarkının zaten kalkamassınızda yediniz kapagı oturun usluca

özgür - 05 Ağustos 2008
lan özentilik yapma rep çiyim diye geziniyosun ama özentisin sen repin içine etmişin be

armin - 02 Ağustos 2008
çok beğendim süper tebrikler

MERFEEE - 01 Ağustos 2008
hoppp çok pis koymussunuz ablacım tebrikler cok derine qirmiş erkeklere :)

özgemmmm - 29 Temmuz 2008
ya harika olmuş ayrıca cezaya uygun bir kapak bulunmuş oldu özge nnesillle adaş olmamız ve onun bayan olmasını onu desteklememizi sağladı ama yinede cezaya aşığım

mali - 26 Temmuz 2008
hep öyle dersiniz erkekleri görünce nese
hayatımda tanıdıgım tüm kızlar şeytana çok yakındı bide kendinizi yargılayın ??

duyquu - 25 Temmuz 2008
gusel olmus aynen öle cok dgru demısınız bencede ya bu erkekler ne salk ya bnlarla aynı dunyayı paylasıoruz bıde ıyyy

dilek - 22 Temmuz 2008
aferın aferın

gamze - 21 Temmuz 2008
valla süper yapmışsınız helal olsun size artık sayenizde erkek arkadaşlarım laf soka bilirim tşkr bizi kurtardıgınız için kırık kalbim gönlün olsun al herşeye gözün doysun şimdi senidinlemiyorum erman ender buda sana kapak olsun :P

efecan - 14 Temmuz 2008
bu site çok güzel

TUĞBA - 14 Temmuz 2008
YAA EKSİK ETEK NEDİR BE KIZLAR BİRİNİ DAHA YAZAR ERKEKLER GÖT OLURRRR '' KIZLAR BRAVO YOLA DEVAMM

... - 12 Temmuz 2008
süper bi cwp olmuş yani helal olsun size(ÖZGEE VE NESLİİ):D:D

merve - 12 Temmuz 2008
kaan bize girmedi ama sana güzel girmiş

merve - 12 Temmuz 2008
süper olmuş erkeklere kapak

özlem - 11 Temmuz 2008
bn sizleri tebrik ediyorum kızlar adına çok güzel birşey yapmışsınız bnce güzel olmuş süper ........... :) tebrik ederim bizim sitede hep dinliyoruz herkes çok beyendi bb:)

ela - 10 Temmuz 2008
arkdşlar güzel olmuşta sagopa bu lafların altında fena ezildi ayrıca bu asi kızlarmıdır nedir onların berbat olmus görürlerse buda onlara kapak olsun sagonunda güzel bş diyemem ama kızlar süper

peri - 08 Temmuz 2008
süper olmus yaa erkeklere kapak olmus :):)

cansu - 08 Temmuz 2008
ya warya dehşet olmuş ya.güsel soktun.eline diline aklına sağlık.

özge - 30 Haziran 2008
GÖRCEZ KAAN BEY...!!!!

KaaN - 30 Haziran 2008
KIZLAR BİTTİ SANMAYIN BU ŞARKININ CEVABI SİZE GİRCEK

özge - 30 Haziran 2008
SiZi DesTeKlİyOrUm KıZlAr spr..!!! xD yapmışsınız erkeklere girdii KAPAK OLSUN ...!!!! XD

yağmur ayşegül - 13 Haziran 2008
kızlar süper yani azınıza sağlık buda erkeklere gazoz kapagı olur muhteşemdiniz tebrik ederim

cemre - 09 Haziran 2008
kızlar sizi tebrik ederim destekliyorum sizi bu şarkıda erkeklere kapak olsun:D:D:D)))

çağla - 07 Haziran 2008
sözleri çok güzel amaşarkısı hep aynı

binnur - 05 Haziran 2008
sizi tebrik ediyorum bize eksik etek diyenlerde şerefsizdirler unutmasınlar

enes - 05 Haziran 2008
bu şarkı ne dirki erkekler bi rep yapar kızların yüzü batar bu da benden kapakkk

SİBEL - 03 Haziran 2008
HELAL KIZLAR SÜPER OLMUŞ AĞZINA SAĞLIK ERKEKLERE AZ BİLE DEVAM HEP ERKEKLERMİ KIZLARA LAF EDEİCEK BİRAZDA KIZLAR

ayşe - 01 Haziran 2008
süper sen birdahısın seni seviyorum sizler oldukca bizlerde varız

ece - 30 Mayıs 2008
süper olmuş yani harika bu sözler ama bencede onlar için terbiyemizi bozmaya gerek yoktu ama yinede süper

yasin - 30 Mayıs 2008
arkadaşlar tmm hoş ama şarkının orjinalı daha hoş şarkının sözleri aynı bazı yerleri değişik değişik olanyarlardede sizede laf geliyor :D:D:D:D:D

gizem-cansu - 29 Mayıs 2008
erkeklere kapak olmuş sinirden gözleri dolmuş bu sözde bizden bıktık erkekler sizden

hasret - 25 Mayıs 2008
sözleri mükemmel ayrıca bende rap yapmak istiyorum çok hoşuma gidiyor yardım edebilirmisin

özlem - 18 Mayıs 2008
süper olmusn bu sözler erkeklere harika şasen ben beyendim bıravo

özge - 17 Nisan 2008
kızlar sizi destekliyoruz tabiki ama terbiyemizi bozmadan sizde bozmayın lütfen çünkü o zaman erkeklerden bi farkımız olmaz die düşünüyorum yinede tebrikler by

çağla - 16 Nisan 2008
yha ben bşey daha yazdım yha bundan önce işte ordaki [skmez] işte o sökmez onun için yanlış anlamadın buarada yha özge abla süper olmuş erkeklere girdi valla süper tebrik ediyorum...!!!!

çağla - 16 Nisan 2008
ben sizleri tebrik ediyorum burava erkeklere girdi işte hehe:D:D:):) oh canıma deysin valla skmez işte onlara

Yorum Yaz

Adınız:
E-Mail:
Mesajınız:
Doğrulama:
Güvenlik Kodu
 

Tüm Şarkıları

  • Veritabanımızda bu şarkıcıya ait başka şarkı sözü bulunmamaktadır!

Daha Fazla Şarkı Sözü

Şarkıya Göre

A, B, C-Ç, D, E, F, G, H, I-İ, J, K, L, M, N, O-Ö, P, Q, R, S, T, U-Ü, V, W, X, Y, Z

Şarkıcıya Göre

A, B, C-Ç, D, E, F, G, H, I-İ, J, K, L, M, N, O-Ö, P, Q, R, S, T, U-Ü, V, W, X, Y, Z

Sitemizde ücretsiz-bedava mp3 download linkleri bulunmamaktadır.
Internetten MP3 indirmek yerine sanatçıların albümlerini satın alarak onlara destek olunuz.
Siteye şarkı sözü eklemek için bizimle iletişime geçebilirsiniz...

© 2015 Şarkı Sözleri Sitesi bir Web Sitesi Türkiye projesidir.

Yandex.Metrica