Rapy - Hayat Senaryosu

Sözler Listesi


Şarkıya Göre: A, B, C-Ç, D, E, F, G, H, I-İ, J, J, K, L, M, N, O-Ö, P, R, S, T, U-Ü, V, Y, Z...
Şarkıcıya Göre: A, B, C-Ç, D, E, F, G, H, I-İ, J, J, K, L, M, N, O-Ö, P, R, S, T, U-Ü, V, Y, Z...

Şarkı Sözü


her gün aynı rüyayı görmek gibi
hiç bi şeyden haz almayan biri
hayatın uçurumlarında yürürken umutla
bıkmıştım yaşantım palavra
mazilerden geçmistim hayat bir senaryo
perdeler kapandı karanlıklardayım
her gördüğümü dost sanmaktayım
kaybettiklerim için pişmanım
ben yine sokaklarda yapayanlızım
bunu unutma sakın ben her zaman her zaman tek başımayım
hani derler ya sen yalansın
hayır ben tüm kalbimle gerçeğim
insanı kötü sandılar hepsi sahte ve sahnede kalmış gerçekler
her baktığımda gece gibi karanlık gördügümü insanı şeytan sandım,
kaç dedim kendi kendime kaç kaç nereye kadar aman Allahım
aynanın karşısına geç ben miyim bu aman tanrım hangisi gerçek ?
artık bir bir umutlar eriyecek yıldızım kaymasın

x2 [Nakarat]
SUSMA ! Gözleri mahkum sana bakan bir gencin AKAR Bİ YAŞLA
çünkü bu akşam özlemi çektim sözlerin üstüne ŞARKIM BAŞLAR
ama en baştan başlamak gerek AMA SEN YOKSUN AĞLAMAK GEREK
olmicaksın tek bir resim gibi KURUDU GÜLLERİM AYNI SEN GİBİ

her günüm yine karanlık oldu , gözlerim gene bak yaşlarla doldu ,
sen varken hayatımda umut doluydu ,sen gidince ben hiç bir şey oldum ,
anlamsız olmaya başladı her günüm , günüme gün katan güneşimde söndü ,
Ve hiç bir şeye anlam veremedim , öldürüyo beni ben yapan sensizlik
anlımızda bu varmış kaderde böyle yazılmış,
ilk doğduğumda ilk gözlerimi açtığımda hayat yüzüme gülmüştü
şimdi hala gülüyormu şüpheliyim
zamanın dar olduğunu biliyorum dar sokaklar beni sıkar daraltır,
yarın olacakmı die düşünürüm dar sokaklarda
ney düşünüyor dersen ölüm, ölmek isteyenler var örnek ben,
gerçekleri bende bilmiyorum bilsem sokaklarda aramazdım

x2 [Nakarat]
SUSMA ! Gözleri mahkum sana bakan bir gencin AKAR Bİ YAŞLA
çünkü bu akşam özlemi çektim sözlerin üstüne ŞARKIM BAŞLAR
ama en baştan başlamak gerek AMA SEN YOKSUN AĞLAMAK GEREK
olmicaksın tek bir resim gibi KURUDU GÜLLERİM AYNI SEN GİBİ

Tüm Şarkıları


Gerçek Aşk (Feat. chucky King-trojen) (Rapy)

Hayat Senaryosu (Rapy)

Son Hediyem (Rapy)

Son Kadehim (Feat. Yağız & Mk) (Rapy)

Rapy - Tüm Şarkıları