Ana Sayfa  >  c  >  Contra  > Emo'nu

Contra - Emo'nu

Bu sayfada Contra adlı şarkıcıya/gruba ait Emo'nu şarkısının sözleri bulunmaktadır.

Şarkı Sözü

Yine sokakta Çağdaş, dumandan hali yok
Elinde Winston kıçımda bol bi pantolon
Kulakta HitEmUp çalar homie başka bok
Değil ki tam o anda Pac Fate'i fuckıyo
Sorun yok şimdilik
Ben 310luk kızdan indim Pac koparken
İstikametim rıhtımdan bahariye
Işıklar 50dakka bekletirken 2 velet
Peşimden hayli yüksek sesle bağırır aha ve yea
Neyse siktir et benden tabiki cevap yok
O sırada Biggie sinirli, Diddy polisle konuşmakla meşgul
Ama takan yok, neden mi?
Memurunda radyosunda DeathRow yani fuck you BadBoy
Bense çıktım yukarı doğru bu ada bekler emmioğlu
Çok geciktin kanka ağaç olupta meyve verdim
Tamam emmioğlu dolaşak ama emo dolu
Tam o anda sürtük bana kilitlenince dedim ki

Parçalaa, kıçını parçalaa
Anlamaz tabi varamaz o farkınaa
Şimdi çek tut onu, iyice bi em onu
Sana YARRAK bile yok lan emo, emo..

Sürtükte ses yok, acıttım galiba
Bi anda koydu başını yanındakinin omzuna
Tamam kızım düşünme bu kadar
Olmasamda ben yanında saçını başını siktiğim
Bi ton salak var arkada
"Ama onlar aptal, birbirlerine kayıyolar"
"2bira içince 50gün tripte kalıyolar"
Tamamda sen niye böyle kafiyeyle konuşuyosun ki
Kıçını siksem bu kadar konuşmazdım senle harbiden, şaşırdım harbiden
"Yea men, yavşadın hemen"
"2 dakika laf yapınca uçtu gitti Batman"
Oh yeah, yine mi kafiye?
Hadi kızım düş önüme gidelim sahile
Get out'ta way yo.. Get out'ta way yo..
Diğer lavuk girince sıçtı, bende boş bulundum yavşadım
Onun suçuydu yani bu kızın sikimi içine alması
Uyandığımda yatak ıslaktı sonra bu boku yazdım işte

Parçalaa, kıçını parçalaa
Anlamaz tabi varamaz o farkınaa
Şimdi çek tut onu, iyice bi em onu
Sana YARRAK bile yok lan emo, emo..

Sayfa Bilgisi

Sayfa Gösterimi:
3180
Oylama:
5.0 (1 kişi oyladı)
Oy Ver:

Yorumlar

nını - 09 Mayıs 2015
lan ne küfür ediyon kız

Yorum Yaz

Adınız:
E-Mail:
Mesajınız:
Doğrulama:
Güvenlik Kodu
 

Tüm Şarkıları

Contra

Daha Fazla Şarkı Sözü

Şarkıya Göre

A, B, C-Ç, D, E, F, G, H, I-İ, J, K, L, M, N, O-Ö, P, Q, R, S, T, U-Ü, V, W, X, Y, Z

Şarkıcıya Göre

A, B, C-Ç, D, E, F, G, H, I-İ, J, K, L, M, N, O-Ö, P, Q, R, S, T, U-Ü, V, W, X, Y, Z

Sitemizde ücretsiz-bedava mp3 download linkleri bulunmamaktadır.
Internetten MP3 indirmek yerine sanatçıların albümlerini satın alarak onlara destek olunuz.
Siteye şarkı sözü eklemek için bizimle iletişime geçebilirsiniz...

© 2020 Şarkı Sözleri Sitesi

Yandex.Metrica