Ana Sayfa  >  c  >  Canfeza  > Aralık

Canfeza - Aralık

Bu sayfada Canfeza adlı şarkıcıya/gruba ait Aralık şarkısının sözleri bulunmaktadır.

Şarkı Sözü

Yeni bişeyler arayışında gidiyo geliyo kalbim.
Ne bi kadın ne de son model bir şarkıda kaldı aklım
Umursamadıklarım kadar batağa battım hakmı ?
Mutlu değilim söyle hayat bahtım karamı akmı ?

Kim bilir kaçıncı şirk bu gaflet oldu örtüm.
Ucu yanık bu mektuplarıda bacak arama örtün.
Yüzüme küfredermişcesine bakıyo böcek börtü
Birilerince bi yerlerde sıyrılıyomuş örtün.

Dokunma bana yanarsın kalbim hala sımsıcak.
Ve bil yegâne korkum kalkıp yürümek yanına usulca.
Hoşçakal bugünde misafirdim bohçana
Ellerim yoruldu hoşça,izin verdim koşmana.

Son gecemiz,sensiz olacak kağıtlarla muhabbetim
Atar betim benzim yinede duymuyorum nefrete kin.
Son bişey..birilerince okşanırken bi yerlerin,
Etrafımda diğerleri ben yakında bi yerdeyim

Nakarat x2
Cehennemde görüşürüz,unutmam asla gülüşünü
Benim olmasan dahi daim aklımdadır görünüşün
Geceyi avutabiliyorumda güneşin odama gömülüşü..
Gözümü alıyo yokluğun birde sen bugünü düşün.

Hiç bilmedin hoş bu vakte geldik bilsen fayda etmez.
Parçaların varken ayaklarım itsen rayda gitmez.
Hep geriye,kelebeğin kanatlarında yaşıyorum.
(Şuan) Dilimde küfür varda tek bi satırı kirletmez.

Öyle içten,ve söyle seni bu piçten,
Daha fazla kim sever be kadın ? fayda değil içmem.
Böyle kısmen.ve seni çizdiğim duvarlar çöktü.
Ne tuzum kaldı ne tadım imza deli hiç ben.

Aralık ayının aralığından ayrılığını görüyorum.
O gavatta seni ger gece yastıklarına gömüyomu ?
Sorsan "seni seviyorum" dan başka kelime bilmez ağzı.
Umarım sana yazdığım bu harikaları görüyodur
.
Kim ne derse desin son,bu değilmiş doğru yol.
Her batan güneş odama yanlızlıklar doğuruyo
Müptelası oldu pantolonumun is,ateş ve kül
Sana söylicek tek bişey var oda malesef (baybay)

Nakarat x2
Cehennemde görüşürüz,unutmam asla gülüşünü
Benim olmasan dahi hüdaim aklımdadır görünüşün
Geceyi avutabiliyorumda güneşin odama gömülüşü..
Gözümü alıyo yokluğun birde sen bugünü düşün.

Sayfa Bilgisi

Sayfa Gösterimi:
17755
Oylama:
5.0 (1 kişi oyladı)
Oy Ver:

Yorum Yaz

Adınız:
E-Mail:
Mesajınız:
Doğrulama:
Güvenlik Kodu
 

Tüm Şarkıları

Daha Fazla Şarkı Sözü

Şarkıya Göre

A, B, C-Ç, D, E, F, G, H, I-İ, J, K, L, M, N, O-Ö, P, Q, R, S, T, U-Ü, V, W, X, Y, Z

Şarkıcıya Göre

A, B, C-Ç, D, E, F, G, H, I-İ, J, K, L, M, N, O-Ö, P, Q, R, S, T, U-Ü, V, W, X, Y, Z

Sitemizde ücretsiz-bedava mp3 download linkleri bulunmamaktadır.
Internetten MP3 indirmek yerine sanatçıların albümlerini satın alarak onlara destek olunuz.
Siteye şarkı sözü eklemek için bizimle iletişime geçebilirsiniz...

© 2020 Şarkı Sözleri Sitesi

Yandex.Metrica